آموزش کاشت ناخن در اصفهان
آموزش ناخن کاری

آموزش کاشت ناخن در اصفهان

آموزش کاشت ناخن در اصفهان از مبتدی تا حرفه ای با کامل ترین سرفصل های آموزشی انجام می شود. در این دوره آموزشی، صفر تا صد آنچه که باید در خصوص کاشت ناخن بدانید توسط اساتید مجرب به شما آموزش داده می شود. کاشت ناخن امروزه یکی از پرسودترین و پولسازترین لاین های زیبایی است که می توانید با یادگیری آن به استقلال مالی برسید. در دوره های آموزشی کاشت ناخن تمامی جزئیات به صورت مرحله به مرحله به هنرجویان آموزش داده می شود. این دوره ها در سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می شوند و پس از آن هنرجویان مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت می کنند.

این دوره با مدرک بین المللی زیر نظر بهترین اساتید آموزش زیبایی ناخن در اصفهان در آموزشگاه آرایشگری زنانه در اصفهان زیر نظر خانم محبوبه قاسمی همراه با ارائه مدرک رسمی از سازمان فنی و حرفه ای اصفهان برگزار می شود. 

  • هزینه آموزش کاشت ناخن در اصفهان

    همراه با مدرک رسمی فنی و حرفه ای

آموزش کاشت ناخن در اصفهان

سرفصل های آموزش مهارت زیبایی ناخن

در دوره آموزش کاشت ناخن در اصفهان شما با تمام مباحث و جزئیات در این زمینه آشنا می شوید. روش های مختلفی برای کاشت ناخن وجود دارد که متناسب با درخواست و سلیقه مشتری برای آنها انجام می شود. متقاضیانی که می خواهند کاشت ناخن را یاد بگیرند، در این دوره های آموزشی به طور کامل با انواع روش های کاشت ناخن و مراحل انجام آن آشنا می شوند.

  • شناخت ساختمان ناخن
  • آموزش مانیکور و پدیکور خشک و خیس
  • اکسپرس مانیکور
  • اسمارت مانیکور
  • ژلیش ناخن طبیعی
  • آموزش اصولی تیپ گذاری و آماده سازی ناخن
  • آموزش مواد گذاری انواع کاشت مثل هلویی، میکس، کاور و…
  • آموزش سوهان کشی سریع و اصولی
  • آموزش ایجاد قالب برای ناخن از زیر کوتیکول
  • دیزاین ناخن با گل خشک، سیلک، تور و…
  • ترمیم ناخن
  • آموزش اصول اجرای صحیح انواع فرم ناخن مثل زاویه دار، بیضی، مربعی و…
  • طراحی پایه مثل آمبره رنگ، اسپایدر، شبنم گذاری، کروم و…

برای مشاوره و ثبت نام در دوره آموزش کاشت ناخن در اصفهان با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۶۹۰۱۶۶

مراحل آموزش کاشت ناخن

برای آموزش کاشت ناخن لازم است تا در ابتدا با انواع ابزارهایی که برای کاشت به آن نیاز دارید، آشنا شوید. این اولین گام آموزشی است. پس از آن مربی باتجربه و متخصص در این زمینه در خصوص ساختمان ناخن و انواع روش های کاشت ناخن توضیحاتی را به شما ارائه می دهد.

در مرحله بعد تمامی روش های کاشت ناخن به صورت صفر تا صد به شما آموزش داده می شود. پس از آن می توانید با کمک مربی این روش ها را روی ناخن مدل اجرا کنید تا خودتان را محک بزنید.

یکی از مراحل آموزش کاشت ناخن در اصفهان، یادگیری طراحی چند مدل ناخن و فرم دهی به ناخن ها است. پس از به پایان رساندن این مراحل و یادگیری کامل، ترمیم و ریمو ناخن نیز به شما آموزش داده می شود.

این دوره ها به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی و در سطح مبتدی و پیشرفته برگزار می شوند. با توجه به میزان بودجه ای که برای یادگیری کاشت ناخن در نظر گرفته اید می توانید در یکی از این دوره ها شرکت کنید.

بازار کار کاشت ناخن در ایران

یکی از پرطرفدارترین، محبوب ترین و پر درآمدترین لاین های زیبایی، کاشت ناخن است. تقریبا تمام خانم ها از هر قشر جامعه برای انجام خدمات کاشت و ترمیم ناخن به سالن های زیبایی مراجعه می کنند بنابراین آموزش کاشت ناخن بهترین فرصت است تا بتوانید از آن کسب درآمد کنید و به استقلال مالی برسید. پس از تکمیل دوره آموزش کاشت ناخن شما می توانید بلافاصله وارد بازار کار شوید.

این لاین زیبایی در تمام طول سال مشتریان خودش را دارد و می توان روی آن حساب کرد. در صورتی که به فکر افزایش درآمد در این لاین زیبایی باشید می توانید در دوره های پیشرفته کاشت ناخن شرکت کنید تا خدمات تخصصی تری را یاد بگیرید.

آموزش کاشت ناخن تضمین درآمد بالا و استقلال مالی

یکی از مهمترین مزایای آموزش کاشت ناخن ورود به بازار کار بلافاصله بعد از تکمیل دوره آموزشی است. پس از پایان دوره شما می توانید بدون هیچ مانعی و به سرعت وارد بازار کار شوید.

دوره های آموزشی کاشت ناخن به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. شما می توانید با شرکت در دوره های حضوری تجربه و تخصص زیادی کسب کنید.

در پایان دوره شما مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت می کنید. این مدرک نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز اعتبار دارد. بنابراین شما می توانید از طریق مدرک معتبر فنی و حرفه ای کاشت ناخن ویزای کاری دریافت کرده و مهاجرت کنید.

بعد از اتمام دوره آموزش کاشت ناخن شما توانایی کامل در انجام خدمات این لاین زیبایی را پیدا می کنید. با سپری کردن این دوره کاشت به روش های مختلف، مانیکور، ترمیم و ریمو ناخن و… را می آموزید و می توانید مستقیما جذب بازار کار شوید.

آموزش کاشت ناخن در اصفهان

ابزارهای مورد نیاز آموزش کاشت ناخن

برای آموزش کاشت ناخن در اصفهان لازم است تا ابزارها و وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید.

در شروع دوره آموزشی وسایلی از قبیل دستگاه سوهان برقی، دستگاه UV، پدر، لیکوئید و… در اختیار هنرجویان قرار می گیرد. هنرجو موظف است تا وسایلی مانند قلم، بافر و نیپر، سوهان دستی، عقب زن و پالت را تهیه کند.

 به یاد داشته باشید در پایان دوره آموزشی و برای ورود به بازار کار باید تمامی ابزارها و وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید. این ابزارها و وسایل به شرح موارد زیر هستند:
سوهان برقی، انواع لاک و استون، دستگاه UV، سوهان دستی، تاپ کات، روغن کوتیکول، سر سوهان، ژل بیس، فرمر، پلی ژل، ضد قارچ، وسایل پارافین تراپی، پولیش و… .

برای مشاوره و ثبت نام در دوره آموزش کاشت ناخن در اصفهان با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۶۹۰۱۶۶

دوره آموزش زیبایی ناخن در اصفهان
آموزش کاشت ناخن در اصفهان
دوره آموزش زیبایی ناخن در اصفهان
دوره آموزش زیبایی ناخن در اصفهان

برای مشاوره و ثبت نام در دوره آموزش کاشت ناخن در اصفهان با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۲۶۹۰۱۶۶